Sunday 12 January 2014

Foto Ariel Sharon Saat Koma Berkepanjangan

Ariel Sharon akhirnya meninggal dunia setelah koma selama kurang lebih 8 tahun. Keadaannya saat koma sangat parah seperti mayat yang bernyawa - hidup enggan mati tak mau.

Peristiwa kekejaman oleh pasukan Israel pimpinan Ariel Sharon itu telah merenggut nyawa anak-anak serta orang dewasa warga Palestina. Tanpa rasa perikemanusiaan mereka bertindak lebih kejam daripada binatang.

Namun demikian walau sekuat mana dan sehebat manapun Ariel Sharon sebagai seorang Yahudi yang kejam, tetapi AllahYang Maha Besar, Maha Adil dan Maha Hebat atas segalanya. Allah ingin menunjukkan kepada semua pemimpin-pemimpin Yahudi bahawa kekejaman yang dilakukan oleh Ariel Sharon terhadap rakyat Palestine terutama sekali dalam peristiwa Sabra dan Shatila adalah satu perbuatan yang sangat zalim, terkutuk dan keji yang tidak wajar sama sekali dilakukan oleh seorang manusia terhadap manusia yang lain.

Allah telah menghukum Ariel Sharon dengan derita yang berkepanjangan. Mati tidak hidup pun tidak, hingga akhirnya Ariel Sharon meninggal dunia pada hari Sabtu, 11/1/2014.

Berikut ini adalah keadaan Ariel Sharon saat koma yang berkepanjangan.

Keadaan Ariel Sharon pada awal-awal masuk rumah sakit

Keadaan Ariel Sharon saat koma
Categories:

0 comments:

Post a Comment

    Text Widget

    Followers